MITT LIVS SISTA FYSIKPROV!

Vaknade en kvart innan vårt nationella prov i fysik b imorse vilket ledde till TOTALHETS! Slängde mig på cykeln och lyckades ändå hinna fram till aulan i tid. Dock helsvettig och med en touch av Peter Doherty look-alike. But hey, ibland måste man bjuda till sina dåliga sidor och idag kom tillfället till mig. Plågade mig igenom provet på 220 minuter och hann sen med en snabblunch innan jag drog upp till jobbet. Fick lite nya arbetsuppgifter idag så tiden gick fort, uppskattat. Kvällen har spenderats hos pappa med hembakad pizza, cv-skrivande, tv och neromys, sen avslutades kvällen med en sväng på longboarden!

i want it all, and i want i now



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0