Spontanutgång

I torsdags drog jag och tess ner till cc-puben för att se planet caravan lira, grymt bra! Sen var tanken att jag skulle dra mig hemåt, men istället hamnade vi på tant grön och slick där vi tog några drinkar och träffade på härligt folk. Vid stängning blev vi bjudna på efterfest hos bäckström som är tillbaka i g-town, men vi tackade nej och vinglade hem till tess och mös i hennes säng istället. Lockade dock inte att kliva upp 3 timmar senare för att gå på dagens  enda lektion, så vi sov vidare. Drog mig hemåt vid lunch och bytte om och sen iväg igen till sara för att göra något åt mitt hår. Mörkbrunt och några centimeter kortare blev resultatet, helnöjd! Måste fan skärpa till mig i fortsättningen och ta hand om håret ordentligt innan det snart ramlar av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0