100315

Tog det som sagt lugnt i helgen som var och kroppen reagerade med ett rejält migränanfall som hållt i sig i 4 dagar nu, är det tacken det? Vaknade upp i söndags och mådde värre än den värsta bakfyllan ni kan imagine och imorse visste jag knappt vad jag hette. Hade dessutom en vidrig blodsmak i munnen. Vet inte om det är kroppens sätt att återhämta sig på eller om jag åkt på något. Dagen började alltså som ett raserat korthus men byggdes faktiskt på ju längre dagen gick. Fick rycka in och extrajobba vid sjutiden också vilket gav grymt med pengar! Avslutade kvällen med en långpromenad med jenny via headset, den bästa lösningen när avståndet från varandra är mer än 9km, haha. Imorgon ska vi dock träffas in real life och ta en promenad innan skolan början, härlig start på dagen sådär.

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: jenny

haha jag tycker att vi är mycket påhittiga! :D <3

2010-03-17 @ 20:50:05
URL: http://jennyccarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0