Antagningsprövning

Hemma från mönstringen nu, som förövrigt gick fin fint :) Blev klar tidigare än beräknat så jag och grabbarna bokade om tågbiljetterna och kom istället hem fyra timmar tidigare, grymt skönt! Nästa steg nu är att komma fram till vad jag vill söka inom lumpen, har riktig beslutsångest men det löser väl sig så småningom. Träffade dessutom sjukt trevliga människor där borta, drog in till stan och spanade lite under kvällen igår och sen åkte vi tillbaka för att spela kort, tömma kylskåpet och lyssna på varandras upplevelser här i livet, så grymt härligt med alla olika dialekter, haha. Och maten vi fick - OH MY, skulle lätt kasta mig på första bästa tåg pga av den, så äckligt gott!

Är däremot helt jävla slut i kroppen just nu så jag ska dejta sängen så fort som möjligt och försöka vara pigg till den stora dagen imorgon, klassfest á la NV3C, blir grejer det!!

GODNATT! ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0