Vecka 2

Hola guapas! En vecka har passerat med stormsteg här nere och jag har så förbannat jävla kul, ångrar inte en enda krona som lagts på resan. Vi går i skolan varannan dag mellan 10-16 och varannan dag 16-22, tillbringar halva tiden i klassiska salen där vi blandar drinkar och lär oss allt om alkoholens historia och halva tiden i flairingsalen där vi kastar flaskor och lyssnar på house. Lärarna är sjukt sköna och känns mer som vanliga polare än lärare. Just nu springer stefan (flairinglärare) runt med cykelhjälm, superhjältebrillor och en barbara runt axlarna, haha. På vår lediga tid ligger vi antingen och flyter på madrasser ute i havet eller festar till soluppgången. I onsdags blev jag tillfrågad om att börja jobba på grabbarna grus så där spenderar jag numera mer tid än förut, cashen rullar in som dom ska. Annars leker livet ganska bra och har en känsla av att vad som helst kan hända dom kommande två veckorna. Ska försöka ta mig tid att blogga lite oftare så ni får ta del av livet på denna sjukt underbara ö. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0