03.12

Heeeeeeeeeeeeej! Jag heter Josefine Karlsson och är en mupp. Idag har jag kollat på film med mina muppiga vänner. Vi kollade på en muppig film som vi var tvugna att pausa för att diskutera vad som egentligen hände för att åtminstone förstå lite utav den.. Nu är jag allmänt nördig med min BÄÄSTA vän Jenny Carlson och pluggar matematik. Det är sånt vi brukar göra vid den här tiden en vanlig lördagskväll. Nej nu har mina fem minuter av ledig tid medans provet laddar  tagit slut. Puss och hej leeeverpastej.

Kommentarer
Postat av: nairi

Hej!

Var det du som ville veta en del mått och så på klänningen? Jag skulle föredra att bara skicka klänningen till dig, och om den inte sitter bra så kan du alltid skicka tillbaka den och så får du tillbaka dina pengar. Jag har xs-s i kläder, och vad jag vet så är du rätt så liten du med? :) haha. Men vad tycker du? Ska vi göra så istället?



Min hotmail: [email protected]



kram!

2010-04-11 @ 21:05:51
URL: http://hoanessiiaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0