Skön seger

Har varit i uppsala hela dagen och spelat skol-sm så nu känner jag mig inte levande längre, snarare styckad. Och nej, jag syftar så fan heller inte 'skön seger' på skol-sm, utan brynäs seger mot hv skjuter snett idag, underbart! Skol-sm matcherna är redan förträngda, sen länge. Målskillnaden? Också förträngd. För er retards som ändå inte fattade poängen så gick det helt enkelt åt helvete! Men nu har jag legat i soffan hela kvällen och tröstätit kladdkaka och druckit litervis med cola så förhoppningsvis är jag på benen imorrn, om inte alltför mörbultad. För att summera det hela har jag inte längre någonting att göra på en fotbollsplan, that's it. Håller mig på isen i fortsättningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0