Ångestsöndag

Det ska verkligen kännas att man lever idag, hahaha, fyfan. Hade i alla fall en förjävla bra kväll igår både på hockeyn, förfesten hos irene och slutligen krogen. Brynäs vann ju som sagt matchen och efter att jag och tess irrat runt i totalmörker på en stor jävla äng hittade vi tillslut hem till irene. Där fick vi tårta och spelade våghals och svepte drink efter drink efter drink efter drink...Vid tolvtiden tog vi iaf bussen ner mot stan och hetsade hejaramsor tills rösten svek. Sen slutligen till hangan där minnesluckorna tar över rejält, förutom då vi dansade oss helsvettiga, men vid 3-4 tiden slocknade jag iaf äckligt skönt i carros säng! Minnesvärd kväll, trots att själva minnet sviker. Men det är alltid lika trevligt att få kvällen återberättad dagen efter med bilder man önskar att man aldrig fått se, woho. Mina helt nya high heels fick också sätta livet till igår då jag på nått jävla vis lyckats bryta av klacken på bägge(!), så dom är numera brännbart material.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med nero och litervis med cola. Älskade söndagar.


Kommentarer
Postat av: Nejra

OKEJ JOSSAN! förtåerligt om du lyckades bryta ena! MEN BÅDA !!!!!!!!!: haha du är så jävla duktig !! <3

2009-10-12 @ 14:02:28
URL: http://nejra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0