19 oktober

För en gångs skull har jag haft en vit helg vilket varit riktigt jävla skönt. Spenderat en massa tid med brudarna, tränat, kikat hockey och firat mickis som fyllde igår :) Men på torsdag kör vi igen för då ska charre firas!

Har egentligen sjukt mycket plugg men motivationen är fan inte hundra, trots att den borde. Fått tillbaka proven i både samhäll, biologi och matematik E nu och allt jävla slit har verkligen varit så värt. Dessutom fick vi tillbaka fysiklabrapporten i onsdags som jag sopade banan med rejält, woho! Men äej, just nu tänker jag bara ägna mig åt träning och hockey tills motivationen kommer tillbaka. Blir nog bäst så. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0