18 maj

Har suttit och lyssnat på föreläsningar och 3:ornas PA-redovisningar hela dagen istället för att ha lektioner, riktigt kul faktiskt. Dock hade jag sett fram emot föreläsningen Matematik & Poker jättemycket, men jag somnade efter bara 10 minuter eftersom den var värdelös :( Var tänkt att jag skulle gymma efteråt men vädret drog ner motivationen... Så jag, carro och nejra kilade in på eurosko där carro köpte grymt snygga heels till sin födelsedag och sen köpte jag och carro med oss godis och gick hem till henne och kollade på sex and the city istället. Sen somnade jag på direkten och när jag vaknade kom carro med mat :) Fortsatte att kolla på how I met your mother och two and a half men sen innan jag drog mig hemåt vid halv åtta. Fick bli en långpromenad hem på 3,4 km, skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0