13 maj

Fyra timmar i aulan imorgon och sen är ett halvårs slit över, I'm talking about nationella provet i Matematik D. Tänker inte plugga ett skit mer idag utan äta mina pannkakor framför tvn och kanske lägga mig i tid för en gångs skull? Sen får väl ödet avgöra hur det går imorgon.

Den här helgen och även nästa helg blir riktigt lugn eftersom halva umgängeskretsen drar till varmare bredder. Jenny till gran canaria, tess och mormor till grekland, pappa och gunnel till spanien, kusinerna till new york och carro till uppsala över helgen. JAG-ÄR-INTE-AVUNDSJUK. Själv ska jag ta hand om nero och tycka synd om mig själv medan dom andra roar sig på playan med minst 15 grader i temperaturskillnad. Förutom för carro då, för det kan väl högst vara 1 grad i temperaturskillnad i uppsala, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0