Tidsfördriv

Visste du att jag:

( ) Jag har sagt att en kille vart snygg fast jag inte menade det
(x) Jag har varit utomlans
(x) Jag har färgat mitt hår
( ) Jag har mer än 1 tatuering
( ) Jag har mer än 2 piercingar
(x) Jag har sagt att jag är tjock
(x) Jag har mycket underkläder
(x) Jag har mer än 20 par skor
( ) Jag har mer än 17 par jeans
( ) Är kär i någon
(x) Sagt nej till sex
(x) Cyklat utan händer
(x) Tycker att sommaren borde komma nu
(x) Hatat kärlek
(x) Har/haft converse
(x) Känt dig som ett as
(x) Älskar att gunga (dock grymt åksjuk, haha)
(x) Har gillat någon så mycket att det gör ont
(x) Är höjdrädd
(x) Gjort dig själv illa
( ) Är homosexuell
(x) Kysst dig själv i en spegel
(x) Hoppat från ett fönster
(x) Viskat i någons öra
(x) Hamnat på sjukhus
(x) Förlorat någon du älskade
( ) Dödat någon
(x) Bakat sockerkaka
(x) Velat dö
(x) Lyssnat på samma låt en hel natt
(x) Ätit godis istället för att gråta
(x) Skrikit hora/bög till någon
(x) Varit full
(x) Varit ordlös
( ) Är kåt
( ) Hatar värme
(x) Har skrivit på någons arm
(x) Har dissat någon som ringt på din mobil
( ) Varit otrogen
(x) Har hatat någon som du egentligen älskar
(x) Har ångrat dig
(x) Varit svartsjuk
(x) Har hostat blod
(x) Hoppat omkring på stan
(x) Tycker om kladdkaka
(x) Har ätit middag med någon du tycker om
( ) Tror på det övernaturliga
(x) Har hatat dina föräldrar
(x) Ätit jättemycket och sedan spytt
(x) Har/gör hatat din kropp och ditt utseende
(x) Har spelat gitarr
(x) Skrattat åt dig själv
(x) Sjunger i duschen
(x) Skrikit dig hes av panik
( ) Blivit strypt
( ) Har sett någon dö
(x) Har vibrerat av nervositet
( ) Blivit slagen seriöst
(x) Har skrattat så du gråtit
(x) Sprungit och gråtit samtidigt
( ) Fått för dig att du är homo men kommit på att du inte är det
(x) Haft solen i ögonen med ett leende
( ) Slängt porslin i väggen
(x) Hatat hela världen
(x) Sjungit till Håkan Hellström med någon du tycker om
( ) Tycker att pengar är viktigare än något annat
(x) Gillar inte då folk tjatar på dig
(x) Drömmer ofta mardrömmar
(x) Skulle kunna dö för någon
(x) Har ett smeknamn
(x) Somnat på golvet
(x) Blivit kysst av någon som du aldrig trodde skulle kyssa dig
( ) Hånglat på tunnelbanan/spårvagnen
( ) Åkt buss genom halva Sverige nästan iaf
( ) Kastat dig framför ett fordon
(x) Älskat någon som inte vet om det
(x) Skrapat upp knäna
(x) Tycker att krig är idiotiskt..iallafall onödigt
(x) Tuggat på ett grässtrå
(x) Varit nära döden
( ) Hållit i en orm
(x) Varit så full att du inte kunnat gå
(x) Trott att du varit odödlig
( ) Kastat din telefon i vattnet
(x) Vaknat av att du gråter
( ) Känt dig som ett får
(x) Haft läppstift
(x) Har gråtit i någons närvaro
( ) Älskar regn
(x) Önskar mig ett liv med en speciell person
( ) Har slagit till någon så att personen tappade andan
(x) Har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) Har/haft en studsmatta hemma
(x) Har sett en film mer än tjugo gånger
( ) Kysser med öppna ögon
(x) Gillar att städa
(x) Har varit lunarnörd
(x) Har gråtit av lycka
( ) Kan över tre språk
( ) Har bra självförtroende
(x) Tror att jorden går under snart
( ) Tror på gud
( ) Är en negativ jävel
(x) Drömt att du varit död
( ) Har aldrig druckit öl
(x) Har en fobi
( ) Trivs med din kropp
( ) Har ätit kattmat
(x) Är dålig på att säga nej
(x) Har någon gång känt dödslängtan
( ) Avskyr matte (hell no, matematik E till hösten)
( ) Tycker om att spela piano
(x) Är en dagdrömmare
( ) Har varit på hultsfredsfestivalen
( ) Är vegetarian
(x) Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) Hade gosedjur som liten
(x) Har förlorat en nära vän
( ) Diggar ögonbindlar, piskor och sexlekar
( ) Ska flytta så snabbt som möjligt
(x) Knaprar ofta alvedon (immun vid det här laget)
(x) Skriver dikter eller andra texter
( ) Är emot abort
( ) Borstar aldrig håret
( ) Har/haft tandställning
(x) Faller nästan alltid för fel personer
( ) Äter godis på skoltoaletterna
( ) Har strippat i cam någon gång
(x) Skulle kunna ge vad som helst för någonting/någon just nu
(x) Gillar muskler
( ) Hatar mjölk
(x) Har haft tungan i någons öra
(x) Har gjort något ytterst pinsamt på fyllan
(x) Vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
( ) Ser på family guy
(x) Har gått/ska gå på bal
( ) Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
(x) Har snusat
(x) Har rökt
( ) Verkligen hatar att gå till tandläkaren
(x) Tycker att jesus verkar varit en trevlig prick
(x) Har dansat på scen
(x) Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
(x) Vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) Älskar någons leende
(x) Har syskon

Kommentarer
Postat av: jenny

men hallå ? :P

"(x) Tycker att pengar är viktigare än något annat"

2009-05-21 @ 10:46:32
URL: http://jennyccarlson.blogg.se/
Postat av: Josefine

jag är väl en girig jävel! haha, näe men jag måste ha glömt att kryssa ur den rutan :)

2009-05-21 @ 11:02:55
URL: http://josefinekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0