Sådan mor, sådan dotter

Haha, måste bara skriva det här. Mamma kom just hem från krogen och var så söt i sin outfit att jag ångrar att jag inte tog ett kort på henne. Iaf så började hon berätta en massa kul som hänt under kvällen med flörtande karlar hit och dit och jag dog av garv. Och sen hade hon fått låna mitt busskort  under kvällen och när hon skulle åka hem fick hon världens utskällning av den stora, feta, kvinnliga busschaffisen som tvingade henne att betala eftersom hon inte var nån "jävla" ungdom som kortet var anpassat till. Haha, hade helt glömt bort att vuxna inte kan använda mitt kort eftersom det bara är upp till 19 år. Men det löste sig trots allt :D

Sen när hon berättat klart slog det mig att det är ombytta roller just nu. Det är ju jag som brukar stupa in genom dörren vid den här tiden och inte tvärtom. Men en paus är välbehövlig. Måste vila upp kroppen innan juni-juli-augusti perioden drar igång. Då kostar det att ligga på topp!


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Haha :) Söta moster Anna då!



Hoppas vi ses nu i sommar kusin vitamin!

<3

2009-05-21 @ 18:00:40
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0