10 juni

Åkte till skolan imorse för att få betyget i engelska b och desssutom tömma skåpet, det resulterade i en väska på 15 kg (!) Sen var det dags för brorsans avslutning i kyrkan som inte den största kyrkan till storleken, så jag fick stå still i 1,5 h i klackar på 9 cm, pust. Efteråt blev det som vanligt fotografering utanför kyrkan. Haha, alltså ni ska se min farfar när det gäller fotografering, värre än kalle anka på julafton. "Lite mer till höger...flytta ihop i mitten" samtidigt som vi andra bara vill få det avklarat, haha, men ändå så sött :D Och trots mina klackar på 9 cm var brorsan 1 dm längre än mig. Sjukt vad den karln har vuxit på sista tiden. För ett år sen hade vi till och med samma skostorlek, men nu har han dragit ifrån mig med 6 skostorlekar, så ni fattar ju själva!

Käkade lite, eller jävligt mycket om jag ska vara ärlig, smörgåstårta när vi kom hem och nu är fotbollen i full gång. Jag kommer att rulla fram imorrn efter all mat och dessutom en massa godis och läsk nu till fotbollen...

Kommer nog upp lite bilder när pappa fått tummen ur och skickat dom till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0