29 juni

Hela familjen har flytt från stan idag så det är bara jag och nero hemma just nu. Har varit ute och gått 6km med honom idag och sen legat och stekt och badat på gävle strand med carro och nejra :) Dampvalpen fick också följa med dit och ibland undrar jag fan om inte han har en kaktus i arslet? Han sitter inte still en enda sekund så man får ju hålla ögonen öppna ständigt, inge lugn och ro nånstans. Efter fem timmar gav vi iaf upp och åkte hem där jag somnade på soffan framför arn filmen på stört. Helt sjukt vad man blir slut av solen. Näe men nu ska jag fräscha till mig lite och åka in till stan för att käka med carro och nejra. Sen får vi se vart vi hamnar, troligtvis hyr vi en film och åker hem hit och kikar. Puss på er då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0