30 juli

Känner mig äckligt sliten just nu och vill bara dra täcket över huvudet och be den som försöker väcka mig att skjuta sig själv. MEN...jag måste sätta mig i bilen om 20 minuter för att åka upp till stugan i hälsingland. Fast det blir nog mys det med, bara jag kommer dit så. På lördag är jag hemma igen och då blir det reunion med min älskade nejra som levt livet i kroatien/bosnien i över en månad, vilket är på tok för länge. Och nästa fredag vid den här tiden sitter vi på planet ner till Mallis och är förmodligen helt övertaggade, sug på den ni!


Älskade hälsinglands skärgård! Sen att jag
själv råkar täcka halva bilden har ni bara fotografen att skylla.

Kommentarer
Postat av: gabriella

haha, och vem va fotografen ? :)

2009-08-17 @ 14:05:46
URL: http://ggabriellasvedell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0