12 juli

Jo det är väl såna här gånger då man har lite för mycket alkohol i sig som man egenetligen inte borde skriva blogginlägg men. Nu när jag har tid för en gångs skull så kör vi. Började kvällen i bomhus hos emmas polare som fyllde år. Blev bjudna på mat och kanske lite för mycker drinkar men inget jag klagade över, inte just då åtminstone. . Sen tog viu bussen till brynäs och vidare in mot stan till hangan. Träffade en massa människor och dansade asset av oss, så crazy att jag lyckades få en fläskläpp på köpet, grejtt! Alkoholen gjorde verkligen sitt tillslut och nu försöker jag komma tillbaka till the reality igen, misslyckat dock. Detär tack vare carro och emma att ja lyckades komma medpå bussen hem, otroligt,.  Men har iaf träffat sjukt mycket underbara människor, både gamla och nya (!!!!) och haft en SJUKT JÄVLA LYCKAD KVÄLL !! Nästa vecka kör vi igen. Snurrar lite väl uppe i skallen nu så det är väl ett tecken på att ja borde sova ? Nu väntar sängen och imorrn kommer antagligen ångern och hälsar på, godnatt då gottt folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0