I´m hooooome

Veckan i fjällen är slut och det har varit en av dom bästa veckorna i mitt liv, helt klart! Har umgåtts med en massa underbara människor och haft roligt i princip hela tiden.

Vi åkte hem vid ungefär 10 tiden imorse och stannade till två gånger på vägen, andra gången vid MAX :) Kom hem för ca en timme sen och det var tydligt att nån hade saknat mig nått så fruktansvärt här hemma, nämligen min älskade hund! En julklapp väntade också på mig hemma, från gunnel som jag inte hann träffa innan hon åkte idag :( I julklappen låg ett riktigt välbehövligt presentkort som jag ska köpa nya träningskläder för och även skidstrumpor som jag spanat in förut, thanks :)

Nu återstår bara det jobbiga, att packa upp och tvätta... Men ju fortare desto bättre. Bilder kommer lite senare också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0