Gårdagen

Igårkväll var jag och brudarna hos carro först och kollade lite på let's dance. Sen tog vi halv tio bussen till kasthallen eftersom jag och tess skulle åka skridskor med skarp, josef och "några" till som sen visade sig vara jävligt många, haha. Men friåkningen började inte den tid vi trodde så vi satt och frös i en timme ungefär innan vi fick kliva på isen. Och jag måste ju erkänna att jag och tess inte var helt kassa i jämförelse med grabbarna. Så med lite mer träning så kommer vi snart att vara värvade i nk, var så säker :) Tio i ett tog vi bussen hemåt och sen somnade jag som en stock.

Kommentarer
Postat av: jenny

haha gumman.. Kastvallen är de ;) <3

2009-01-10 @ 15:58:05
URL: http://jennyccarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0