Fullt ös, medvetslös

18-års firande tar verkligen kol på kroppen, har ju hållit igång sen i fredags. Hade ställt alarmet på 10.00 till imorse eftersom vi inte började föränn 12.30, men tror ni jag vaknade? Svar nej. Istället vaknade jag nu. Fortfarande lika slut i kroppen, migrän, likblek i ansiktet och helt uppsvällda ögon - kill me. Svenskan börjar om 4 minuter och sen har vi fysik innan vi slutar, men det känns bara onödigt att åka dit när jag mår såhär. Kommer knappast att kunna prestera något, snarare somna mot nån av tjejernas axlar...

Istället tänker jag äta upp min avokado nu och sen lägga mig i sängen och se nån film. Slänger väl upp ett inlägg om min 18-årsdag lite senare också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0