Feberyrar

Jag har tre nätter i rad pendlat från att ligga och skaka sönder av kyla trots att jag varit utrustad med t-shirt, pyjamasbyxor, dubbla träningsoveraller och sockor till att nästan drunka i mitt eget svett för att slutligen skaka sönder igen pga allt svett som börjat "stelna" (lika äckligt som det låter). Det har resulterat i nätter med sjuka mardrömmar och som nu, ett helt värdelöst inlägg där jag egentligen inte har en aning om vad jag skriver, så ni får ta det här med en nypa salt eller två.

Dagen har spenderats framför en film som höll nivå med Twilight, dvs en sjuhelvetes bra film, The dark knight! Ärligt talat, hur lyckas man gå miste om en sån här film i flera månader? Jag blev ju helt såld! På skådespelarna, miljön, handlingen och effekterna. Jokern var grym och likaså Wayne aka Batman, mums.

Sen måste jag få ta tillfället i akt att ta farväl av mina älskade pumps som blev totalmisshandlade av nero idag. Det som en gång var två underbara svarta skapelser blev idag tusen, om inte en miljon, sönderslitna skinnbitar. Han var två sekunder ifrån att få en flygtur genom dörren (med svansen före) innan han övertalade mig med sina hundvalpsögon. Ja, jag är svag för såna. Men tro inte att han kom undan för det, han fick verkligen kämpa för att trösta mig sen när jag satt och skrek som en idiot på golvet. Shoes are a girls best friend you know. Pappa kände som tur var medlidande med mig när han kom hem så jag ska få pengar till ett par nya, mina framtida partykvällar är därmed räddade, tack för det :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0