Det tar sig

Har precis landat innanför dörren och sitter och dricker en asgod smoothie just nu. Det var pappa som gav mig receptet så jag prövade det direkt och den här smoothien kommer att bli som en drog för mig. Man mixar bara sojamjölk (solhavre), frukter eller bär och en liten klick honung, enkelt och hur gott som helst. Dessutom får man i sig det man behöver efter ett träningspass.

Jenny och jag tog en runda på stan idag efter skolan där köpte jag nya träningsskor och träningstights. Sen fortsatte vi till friskis där vi gymmade i en timme ungefär, underbart. Ska träna imorrn igen efter skolan och kanske innan lunchen om vår spanskalärare är sjuk imorrn också, för då har vi 4 timmars lunch isf.

Nu väntar duschen, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0