Allt handlar om tid

Det är sjukt mycket jag måste ordna med innan vi åker till Italien men hur fan ska jag lyckas hinna med allt? Tiden rinner bara iväg trots att jag försöker prioritera det viktigaste, give-me-some-more-time. Dessutom är jag så trött att jag snart hamnar i koma, trust me. I fredags sov jag totalt 3 timmar, i lördags 9,5 och i natt 5 timmar, illa...Så egentligen skulle jag behöva sova nu, men vad gör man? :( Både jag, jenny och nejra har vandrat omkring som levande lik hela dagen, och för att citera vår fysiklärare - "Ni ser ut som ett lass med skit! Vad fan har ni gjort i helgen?" Haha, det är riktigt jävla illa det här. Men efter Italien ska vi försöka oss på en paus och träna stenhårt fram till sista april, med undantag för speciella tillfällen. Vad är oddsen för att vi lyckas? Den som lever får se :)

Nu ska jag försöka skriva något vettigt till min svenska essä, läsa ut engelska boken, packa och skriva klart mitt cv. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0