Motivate me ?

Jag har nog världens sämsta koncentrationsförmåga... och det är verkligen illa med tanke på vilken linje jag går. Men hur mycket jag än försöker tappar jag lusten efter bara 5 minuter och allting går bara in genom ena örat och ut genom det andra. Motivera mig eller hjälp mig någon? Imorgon har vi då ett test i Matematik D på 16 sidor i boken och jag har hittills gått igenom 6 av dom. Dvs 10 sidor kvar och klockan är redan 23.00, tur att natten är lång. Men istället kommer jag att sova mig igenom dagen imorgon och dessutom må dåligt hela dagen. Yikes, måste fortsätta nu. Har bunkrat upp med paj, varma hallon och glass så att jag kanske lyckas hålla mig vaken några timmar framåt åtminstone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0