ITALY BABY!

Det är verkligen sjukt svårt att fatta att vi lämnar Sverige om 8 dagar för Italien! Det är väl på tiden att man börjar packa och fixa allt inför resan snart också. Idag hade vi som sagt det sista mötet inför resan där vi fick den sista informationen och nu är det bara att börja räkna ner dagarna.

Eftersom brorsan åkte till Åre imorse och pappa är på hockey köpte jag med mig MAX-mat hem efter mötet som jag sitter och njuter av nu. Vågade inte slå på hockeyn först eftersom jag inte orkade se brynäs i underläge. Men sen tog jag mod till mig och höll på att sätta min friscoburgare i halsen, 6-1(!) till brynäs, som dessutom blev slutresultatet. Riktigt riktigt skönt att dom äntligen tog en 3-poängare.

Nu blire plugg inför testet i Fotografisk bild A vi har imorgon och dessutom ska jag och nejra välja inviduellt val, att det ska vara så jävla svårt jämt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0