Avreagens inlägg

Jag mår så sjukt äckligt jävla illa just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen!! Kommer antagligen inte att kunna somna heller pga det här utan ligga och stirra i taket tills alarmet sätter igång vid 07.00. Vilket betyder att jag kommer att vara död imorgon, mer död än vad jag redan är. Och just nu vet jag fan inte vad det är med mig? Jag tränar alldeles alldeles för lite, äter helt fel, har noll motivation i skolan och bokstavligt talat skiter i den, lägger mig efter klockan 1 varje natt, somnar på var och varannan lektion, tröstäter, dricker för lite vätska och för mycket av det jag inte borde, är läskigt rastlös, stressar sönder mig själv helt i onödan och tänker alldeles för mycket - vilket resulterar i att jag försvinner in i mig själv och stänger omvärlden ute.

Jag trodde att jag var på väg att lyckas på egen hand, men nu inser jag att jag fan har fallit långt innan mållinjen. Tillbaka till ruta ett. Tillbaka till helvetet jag aldrig trodde jag skulle behöva gå igenom mer. Det är precis 2 år sedan idag. Precis två år sedan jag bröt ihop totalt. Det är nu det kommer ikapp mig och den här gången vet jag inte om jag orkar mig igenom det. Det svåraste är inte att gå vidare, utan att förtränga minnena. Det kommer att bli jobbigt, men inte fan tänker jag ge upp, aldrig i helvete! Den här gången tänker jag lyckas på riktigt och det är jag som kommer att vinna över er. För mig finns ni inte längre.

Det är ni som alltid finns där och som aldrig sviker som håller mig kvar,               älskade tjejer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0