Dan före dopparedan

...och jag är sjuk så jag vet inte vad, perfekt timing av mitt immunförsvar. Men bara att bita ihop och köra ändå. Har spenderat dom senaste dagarna med carro och jenny - handlat det absolut sista på stan, fikat och haft greveholm-maraton här hemma, klockren :) Sen firade jag lilla julafton med pappa och martin hos farmor, farfar och gammelfarmor igår, precis enligt traditionerna. Fick en massa pengar och presentkort, behövligt ! Och nu har vi "uppesittarkväll" eller vad man nu kallar det här hemma. Klär julgranen, griljerar skinka, tittar på film och bara myser. Ska försöka komma i säng tidigt så ja hinner vila upp mig inför morgondagen också, bl.a. hämta mormor från tåget vid 10 tiden :)

Blir troligtvis utgång med tjejerna på lördag också, måste ut och skaka av all julmat som slinker ner!


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Hälsa mormor, Anna och Martin från mig (och morfar och lars-erik om ni ska träffa dem). Hoppas ni får en fin jul :-)

Kramar och god jul !! <3

2009-12-24 @ 00:19:20
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0