Tidsfördriv

HAR DU ?

Folköl i kylen :
nej
Något husdjur : schäfervalp, älskade nero
Någon favoriträtt : hamburgare från MAX
Någon flick/pojkvän : nej
Puder på dig :  mineralpuder
Några framtidsplaner : resa och klura ut vad jag vill bli när jag blir stor
Någon sjukdom : sockerberoendesjuk?
Gymkort : friskis&svettis
Några kärleksproblem : alldeles för många, till salu
En homosexuell kompis : ja
Duschat idag : ja
Någon kompis som snarkar : ja, haha, döda mig inte tess :)
Någon vän som spelar i ett band : nej
Några mvg:n : 2, förmodligen ett tredje påväg
Någon du kan prata om allt med : jenny
Något beroende : sockerberoende, främst cola
Fikat idag : ska smälla i mig en chokladkanelbulle i greys anatomy pausen
Nagellack : nej, lossnar alltid dagen efter
Någon vän/släkting som bor i ett annat land : viva españa :)

VEM ?
Avskyr du : håller jag för mig själv
Delar du mest minnen med : familjen och tjejerna
Längtar du mest efter : nero just nu :(
Stör du dig på : gävles fjortismaffior
Gosar du med : ingen, ensam hemma
Lagar mat : turas om
Diskar : diskmaskin sörru
Tror att den är någon : inte värd att nämnas vid namn

VILKEN ?
Tidning läser du : gefle dagblad, haha
Buss åker du oftast : 3:an
Frisyr har du : brunt med slingor, alltid utsläppt
Dag fyller du år : 18 januari
Årstid föredrar du : sommar
Stad är du uppväxt i : gävle

VAD ?
Gör du nu :
suktar efter dr shepherd
Vill du arbeta med : inte en jävla aning
Är roligast just nu : att vi åker till palma nova om 107 dagar!
Har du på dig nu : träningsoverall
Har du för smink idag : puder, mascara och annat tjafs
Äger du för skor : grymt många, och fler ska det bli
Har du för storlek i skor : 36
Läser du för bok : fysikbok, tjoho
Ska du göra nu : fika och kolla på fråga olle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0