Helgen

Fredagen spenderades på sjukhuset i 12 timmar (skriver mer om det sen) medan resten av sveriges befolkning njöt av solen och värmen utomhus.

På lördagen däremot passade jag på att njuta av solen så mycket jag bara kunde och satt ute på framsidan hela dagen. På kvällen grillade vi här hemma och sen åkte jag hem till tess där även carro, kim och gq var. Där kollade vi på hockeyn ett tag innan vi tjejer sprang över till alex för att låna hans kubb. Men det slutade med att vi blev kvar och spelade kubb med grabbarna och sen följde vi även med in ett tag där det var partyparty. Riktigt trevligt folk lär jag säga! Sen sprang vi hem till tess igen och då kom även matilda dit :) Kikade klart på hockeyn och sen rocky balboa innan jag och carro tog vårt pick och pack och gick ner till stan. Där köpte vi glass och hamburgare på donken och sen väntade vi på min buss som var 25 minuter försenad :O Kom därför inte i säng föränn vid 3.

På söndagen kom farmor och farfar hit med en cykel till mig som farmor haft och den kommer verkligen att behövas i sommar då min egen är potatismos. Pluggade lite fysik sen och satt ute i solen och njöt. Vid halv 6 tog jag bussen till stan och mötte upp carro och så gick vi till söder där vi mötte gq. Sen fortsatte vi till donken och köpte glass och sen vidare till hemlingby för att kolla när nordiska spelade match. Så vi slog oss ner i en gigantisk gunga formad som en korg och låg där och spanade nästan hela matchen innan vi begav oss mot stan igen. Men istället för att åka hem gick vi till tess och spelade pingis ett tag innan vi slutligen gick hem vid halv nio tiden. Grym helg måste jag säga, förutom fredagen då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0