Fredag

Äntligen fredag och helg :D Den här veckan har verkligen gått i 290 eftersom att jag var hemma och var sjuk måndag-onsdag. Hade totalt fyra lektioner idag och jag somnade på två av dom, trötthetsfaktor 10? Sista lektionen var iaf matte C där vi hade ett litet test på det vi gjort hittills, och det gick väl som det gick. Svarade på allt utom första uppgiften, så nått rätt måste jag väl fått :)

Nya skor hann jag köpa idag också. Nejra och jag var först in på stadium när dom öppnade, och elva minuter senare kom jag ut med ett par vita sneakers. Snabb affär liksom! Nu slipper jag iaf frysa.

Aja, nu blir det dusch och sen får vi se vad vi tjejer hamnar ikväll. Kan ju alltid hoppas på att kvällen blir lika lyckad som förra helgen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0