Fredagen

Jag har kommit i en riktig bloggsvacka just nu och jag har varken orken eller viljan att skriva. Så det får bli en kort sammanfattning av gårdagen.

Först var det skola som vanligt och sen åkte jag hem, bytte om till träningskläder och gav mig ut i spåret och sprang. Sen blev det dusch och fix och så skjutsade mamma ner mig till stan. Träffade brudarna och gick till Helt Enkelt där vi fick vänta på bord i 1 timme. Men sen fick vi tillslut vår efterlängtade mat och det var såååååå gott, pratade en hel del om Magaluf också, kommer bli helt fucking underbart :D

Sen drog nejra hem och lite senare även jenny så det var jag och tess kvar. Vi drog runt lite på stan innan vi tillslut genomförde den plan vi hade men som inte lyckades :( Istället träffade vi på josef som kom från Power of sound och efter ett tag bestämde vi oss för att gå dit. Och med hjälp av min mascara försökte vi efterlikna den Power of sound stämpel som josef hade på sin hand på våra händer. Måste säga att tess lyckades riktigt bra också eftersom vi kom in, haha, behövde inte betala ett öre :D Även fast vakten tyckte att stämplarna såg lite konstiga ut, haha :D Sen shejkade vi asset där inne och träffade på en massa folk. Kände igen varenda människa där inne typ, men vissa bättre än andra :)

Vid halv 2 tiden gick vi därifrån och så tog jag tio i två bussen hem. Somnade så fort jag la mig ner i sängen men blev väckt ett antal gånger av att en viss person ringde, men men, det var trevligt det med :)

TACK FÖR KVÄLLEN BRUDS :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0