Torsdag

Imorse hade vi först matte, sen tog jag bussen till hälsocentralen och träffade en läkare som konstaterade att jag hade fått bihåleinflammation (igen) så hon skrev ut penicillin. Men eftersom jag inte hade nå cash med mig så fick jag ringa min far som kom och betalade och sen skjutsade han tillbaka mig till skolan. Då hade vi matte igen, och jag fick tillbaka det lilla testet som hade gått mycket bra :D Sen blev det lunch på mcdonalds med nejra, fysik och tillsist medicin där vi fick sluta 1,5 timme tidigare :D Så då åkte jag raka vägen hem och gjorde klart matten, och engelskan är också klar snart :)

Eftersom jag är ensam hemma ikväll så är det jag som står för matlagningen, så jag ska göra kyckling och grönsaker i pitabröd snart, one of my favourites. Sen ska jag bänka mig framför tvn som visar både brynäs-timrå matchen och idol ikväll, det gillar vi! Sen ska jag på nått sätt försöka klämma in lite engelska och medicin plugg också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0