Tänkte bara säga att jag lever...

Jag vet att jag inte har skrivit på typ år och dagar, men det händer så mycket just nu.

Imorse var det sovmorgon, men jag var uppe med tuppen och sprang några kilometer i spåret istället. Sen blev det dusch, fix och frukost framför rix morgon zoo som vanligt innan jag tog bussen till skolan. Som för övrigt rullade på rätt snabbt idag.

Slutade vid tio i tre och då tog jag bussen hem och pluggade fysik i en timme. Efter de blev det en powernap på en timme och sen åt jag pizza när jag vaknade, muuums :) Nu sitter jag typ och rullar tummarna och väntar på att idol ska börja, så antagligen kommer jag att sitta här vid datorn fram tills dess. Kanske att jag skriver klart spanska meningarna vi har till imorgon också. We´ll see.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0