Studiedag

Igår var det tänkt att tjejerna skulle komma hem hit för att baka, plugga, kolla på film och mysa. Men min kropp verkade inte  tåla smällen jag fick på matchen så den reagerade med att vända upp och ner på hela mig. Blev helt yr, illamående och fick spendera större delen av natten till tisdag på toaletten. Trevlans! Fick åka upp på en akutröntgen igår eftermiddag men det visade sig inte ha blivit någon skelettskada iaf! Pjuuuh.

På kvällen kom jenny hit och vi käkade kinamat och kollade på hockey. Sen somnade vi runt 12 tiden som förväntasfulla barn dagen innan julafton. För idag åkte vi ju till lager 157, haha :D Jag vet inte hur länge vi var där inne men min brorsa tog iaf det högsta priset i att spendera pengar, vet inte riktigt vad han slutade på. Jenny hittade också en hel del medan jag nöjde mig med en t-shirt, en kofta, frank dandy hipsters och en sjal. Shoppingfaktorn låg inte så högt för min del idag... Sen åt vi lunch och fikade innan pappa kom och hämtade oss :) En riktigt najs studiedag måste jag iaf säga att det var :D

Nu ska jag både plugga medicin och äta medicin, har fått bihåleinflammation igen. Suuuuuuuuuck :( Godnatt sötisar<3

Förresten så tror jag inte att jag var den enda som började gråta när anna bergendahl sjöng på slutet idag inför juryn? Eller?


Kommentarer
Postat av: Nejra

Asså jag ska fan med nästa gång ni åker :D <33333 KRYA PÅ DIIIIG !!!!!!!!! <33

2008-09-24 @ 22:24:09
URL: http://nejra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0