Regn

Tisdagen är den värsta skoldagen eftersom vi har långa jobbiga lektioner, men det gick ganska bra idag ändå. Dessutom gick brandlarmet under biologin så vi fick stå ute och frysa i kanske 20 minuter på skolgården, men det vare värt, allt för att slippa biologin :D

Sen tycker jag det var lite läskigt idag eftersom jag igårkväll kom och tänka på att det var längesen vi fick pannkakor i skolan, och vad tror ni det var för mat idag? 10 stycken proppade både jag och jenny i oss eftersom vi ska slå rekord varje gång, dessutom tog jag lite av nejra, maaaatvrak!

Just nu sitter jag och stirrar ut genom fönstret och skrattar lite åt alla roliga människor som går förbi, regnar gör det också. Snart kommer mamma och hämtar upp mig och så ska vi hem till farmor och fira henne = fika :) Ikväll är det dessutom idol och desperate housewives och det får man ju inte missa! Vi har inga läxor eller nånting heller så man kan slappa framför tvn med gott samvete ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0