Lördag

Har mest varit på stan idag med jenny och tess. Det var tänkt att vi skulle ta en promenad i boulongern eftersom det var så fint väder, men det blev inte så utan dom tränade på friskis&svettis istället. Och medans dom tränade satt jag i en mysig soffa utanför och läste en tidning och spanade in mycket snygga killar, haha :) Sen fick vi springa till bussen, men när jag väl kom fram så vände jag och bestämde mig för att gå hem istället. Riktigt skönt var det! Har precis käkat lunch(?) nu och sen ska mamma och jag ha myskväll. Riktigt längesen vi hade det nu. Så jag ska inte sitta någonting vid datorn ikväll, kan bli skönt det med att vara utan den nån gång. Imorrn har jag match tidigt, första matchen på tre veckor sen jag blev sjuk. Önska mig lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0