Fortfarande sjuk

Det är tråååååkigt att vara sjuk, varje sekund och varje minut känns som en evighet ju... Förutom när man sover, för då verkar tiden bara rinna iväg. Jag hade till exempel ställt klockan imorse för att hinna sjukanmäla mig till skolan innan tio. När sen alarmet ringde tänkte jag att jag bara skulle hinna blunda lite till, och nästa gång jag slog upp ögonen var klockan redan halv 1. Men jag prövade att ringa och sjukanmäla mig ändå så jag får väl hoppas att det kanske gick fram ändå.

Det enda jag gjort dom här två dagarna är typ...sovit, kollat på fem avsnitt av OC och ätit en massa (trots att min smak har försvunnit helt). Sen har ja försökt pluggat också men det gick inte så jättebra eftersom orden bara flyter ihop.

Nu ska jag fortsätta att kurera mig, dvs kolla på OC, dricka vatten och äta godis. Om jag mår bättre ikväll ska jag åka ner till stan och fika och plugga med brudarna mina :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0