Torsdag

Lång dag idag, men vi fick sluta en timme tidigare från medicin vilket var riktigt skönt :) Då åkte jag direkt tillbaka till skolan eftersom jag inte kunde hitta min mobil, men som tur var låg den i skåpet, pjuuh... Man känner sig allt lite lost utan mobilen.

Nu tänkte jag bara lägga mig i soffan och slappa hela kvällen, vi har inga läxor så nu måste man passa på :) Ska försöka lägga mig i tid ikväll också eftersom jag ska upp tidigt imorrn för att åka till Tierp och spela skol-SM i fotboll. Önska oss lycka till :D På kvällen blir det troligtvis filmkväll med tjejerna hemma hos mig, brukar alltid bli ändrade planer när vi ska ha det, men nu hoppas jag att det blir filmkväll, myyys! Nejra och jag ska dessutom köpa med oss mcdonalds hem, höhö :D

Puss på er!


Brynäs spelar bortamatch mot Luleå ikväll, tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0