Torsdag

Igår ville jag bara skjuta mig själv eftersom jag hade a million troubles on my mind. Men idag känns nästanintill allt perfekt!

Skolan flöt på galant och dessutom fick jag många komplimanger för nya hårfärgen :) Spanska muntliga som vi hade oroat oss för gick bra, på matten var jag klar med alla uppgifter (även c-uppgifterna, höhö) 20 minuter innan vi slutade och sen fick både jag och nejra MVG på medicinprovet :D När vi slutat tog jag bussen hem och där fick ja sällskap av jenny som sen fortsatte till hille :) Gick och lämnade tillbaks ett paket på konsum sen och så kom pappa hem med ett varsitt max originalmål lagom till hockeyn började, muuums!

Nu lär ja kuta ner igen eftersom periodpausen är slut, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0