Tisdag

Det har varit en lång dag idag. För det första är tisdagarna en av dom värsta under veckan, både jobbiga och långa lektioner. Dessutom hade vi klassråd idag direkt efter matten vilket gjorde att vi inte slutade förrän vid 10 i fyra. Då gick jag och resten av min biologigrupp till datasalen och gjorde klart vårt exkursionsarbete och förberedde inför redovisningen imorrn. Sen gick jag och köpte hårfärg, tog bussen hemåt, hoppade av vid konsum och hämtade ut ett paket från h&m, gick hem och tillslut stog jag innanför ytterdörren, puuust. Då var klockan redan halv 7 så jag hann i princip bara äta och pyssla med lite allt möjligt man gör när man kommer hem och så hade klockan rusat iväg.

Nu tänker jag antingen plugga eller sova, det sistnämda lockar såklart mest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0