Snart kommer snön

Har nyss legat  i soffan under mitt duntäcke och kollat på desperate och rosabandet galan. Imorgon ska jag, brorsan, farmor och farfar göra det vi alltid gör under höstlovet, nämligen att äta lunch tillsammans på restaurang och åka till köpis och shoppa :) Sen får jag se vad resten av dagen tar mig.

Bara tre dagar kvar till halloweenmaskeraden nu också, är skittaggad :D Ska bara hitta en klänning och lite smink så är min outfit klar sen! Dessutom kommer mormor hit till helgen, har saknat henne :)<3

Kommentarer
Postat av: Millia

vill du ha en ny design till din blogg?

kolla in min blogg då :)

2008-10-29 @ 08:51:07
URL: http://dessiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0