Helgen!

I fredags hade jag och tjejerna myskväll eller rättare sagt tjockiskväll hemma hos mig :) Nejra och jag köpte med oss godis och en varsin QP-cheese meny från mcdonalds, och sen köptes det kanelbullar, glass och mellis från konsum också, haha :D Sen bänkade vi oss framför tvn och kollade på idol, fredag hela veckan och tillsist hål i väggen.

På lördagen vaknade jag riktigt sent, sängen höll mig kvar länge :) Sen gjorde jag mig klar och mötte upp tess och carro och så gick vi upp till läkerol arena. Vi var där riktigt tidigt så vi fick en varsin värdecheck på 20 spänn som vi handlade upp i kiosken. Sen ställde vi oss i klacken precis mitt i där trycket är som värst, men ändå som bäst, och där var vi omringade av mycket heta killar :D Dom två första perioderna var mållösa, men i tredje gjorde brynäs inte bara ett utan två mål i slutet. Och fyfan vilken stämning det blev, alla bara skrek och hoppade :D:D

Efter matchen gick vi hem till mig och fixade oss. Sen kom jenny och så började vi gå in mot stan, men det slutade med att vi fick lift in av en kille, haha :) Sen kutade vi till bussen och åkte med den till lexe där josef och några andra killar från matchen var. Men sen kom det dit några jvligt dryga 93:or från min brorsas klass, så vi tog 12 bussen hem.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Tja! just nu pågår en TÄVLING på min blogg,gå in och ta chansen att vinna=)

2008-10-06 @ 18:37:22
URL: http://charlottaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0