Fredagen

Fredagskvällen började med lite förparty hemma hos mig med tjejerna innan vi tog bussen ner till stan. Väl därnere sprack den plan vi hade så vi gick iväg till en gränd istället och roade oss några minuter. Sen tog jag och nejra en fullpackad buss till sätra där vi först satte oss i skogen och drinkade lite sourz. Sen gick vi tillbaka till busshållplatsen för att kolla om dom andra tjejerna befann sig på nästa buss som kom från stan, men det gjorde dom inte :( Istället träffade vi på peddy och några fler :) Sen gick vi tillbaka till vårt lilla drinkställe intill en cykelbana och roade oss med att klunka lite till sourz, dunka musik och spela in en video, haha, vågar inte kolla hur den blev :D Tillslut bestämde vi oss iaf för att dra in på SBN och där träffade vi på en massa folk och dansade asset av oss :D Sen gick vi barfota hem till mig i natten och sov :) Tack för en great kväll!





Kommentarer
Postat av: Nikolina

Mums! Jag drack också sourz i helgen! fast i en drink dårå :)

Man tar 3cl sourz, 3 cl vodka och sen resten sprite och lime + is. Då blir det en P2a och den är supergooood :) Drack den på krogen =)

Fint ditt hår blev!

Puss

2008-10-13 @ 08:36:28
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0