Tisdag

Händelserik dag idag ja. Hade biologiprov på morgonen som gick lite jag vet inte vad, tacos till lunch och sen fysik och matte c. Efter matten pratade vi om vårterminens schema och förhoppningsvis blir det några ändringar i det. Sen pratade vi om öppethus kvällen vi har på vasa nästa vecka där jag, carro och jenny anmälde oss som frivilliga vägvisare (alla vill väl ha en natur t-shirt liksom, haha internt :D). Men kommer vi inte med så är det ju inte helt fel att labba fysik med jörgen istället!

Gick på stan en sväng med jenny efter skolan innan jag tog bussen hem. Myste lite med nero innan jag och brorsan tog moppen till ica där vi gjorde årets snyggaste vurpa precis utanför entrén, haha. Mitt ben är typ blått nu men det var några som fick sig ett gott skratt iaf! Gjorde hembakad pizza sen och kollade såklart på hockeyn, djurgården-brynäs, där brynäs tog en viktig seger med 4-2!

Och nu ska jag kolla på nyaste avsnittet av gossip girl innan jag somnar, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0