Lärarna gräver min grav just nu

Efter stek, potatis, sallad, kokade grönsaker, sås, gelé, marrängsviss med frukter, te, äppelkaka, ett äpple och werters original känner jag mig mätt, eller snarare uppstoppad. Behöver knappast äta frukost imorgon. Men är det farmor som bjuder på maten så finns det liksom ingen spärr, allt verkar gå ner.

Loggboken är iaf klar och skickad, 23.58! Jag utmanar ödet mer och mer varje gång känner jag, haha. Nu ska jag läsa på lite till fysikprovet och sen lägga huvudet på min nya GOSA VÄDD från IKEA. Imorgon åker pappa till sthlm så jag ska ta hand om nero själv tills på tisdag kväll :) Slutar vid 11 tiden imorrn och sen kommer tjejerna hem hit för fysikplugg och mys! Sen måste spanskabokrecensionen skrivas också, även spanska arbetet+redovisningen, och börja plugga inför medicinprovet, och börja plugga inför biologiprovet. DÖDA MIG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0