Snart är jag igång igen

Sovmorgon imorse och sen taekwando med peddy och pooya på idrotten. Riktigt kul var det och jag blev ännu mer taggad att få börja träna på riktigt igen. Så fort jag blir frisk kan jag börja träna lite lugnt och sen öka mer och mer. Förhoppningsvis kan jag snart träna lika hårt och mycket som jag gjorde förut, målet är iaf att komma dit! Efter nyår tänker jag köpa terminskort på gymmet och börja träna med brudarna :)

Ska sätta mig och plugga matte nu tänkte jag, mindre än 3 veckor kvar nu bara till Nationella provet i matematik C! Lite cashewnötter och vatten till det också. Ytterligare ett försök till att verka nyttig, som bara brukar hålla dom två första dagarna...Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0