Skräck

Jenny och tessan tog bussen hem för en timme sen ungefär. Det sista vi gjorde innan dom åkte var att titta på The Strangers och för första gången på flera år blev jag riktigt jävla rädd av en skräckfilm! Haha fyfan, tur att vi hade varandras händer att klämma sönder. Men nu har dom ju åkt och eftersom både mamma och brorsan är ute och partajar ikväll så är jag ensam hemma. Ska nog ringa till brorsan nu och kolla om han inte kan komma hem lite tidigare, hehe.

Imorrn ska jag som sagt jobba hela dagen och sen måste jag plugga biologi så fort jag kommer hem. Sen är jag nog så trött att jag antingen somnar eller lägger mig framför tvn, dvs ingen dator eller bloggning imorrn. I´ll be back on monday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0