Måndag

Har ingen större ork eller lust att blogga just nu, därav den dåliga uppdateringen. Men jag slänger väl in nått kort nu bara :)

I fredags var det partyfaktor 100 och jag hade sjukt kul! Förparty hos tess med pizza, fix och peppning. Sen blev det taxi till sjömanskyrkan där vi shakade asset och körde en "tävling" där jenny vann och jag och nejra delade på andra platsen, höhö :D Somnade så sött i tess säng sen vid tre-halv 4 tiden. Vill ni ha det mer detaljerat så läs Nejras blogg ist. :D

Slutade som vanligt 10.45 idag. På spanskan fick vi tillbaka provresultatet och jag knep ett VG på provet och på uppsatsen ett VG+, det går framåt minsann! Sen blev det en snabb sväng på stan där jag köpte en myshalsduk på indiska och klämde ner en cheeseburgare på donken med nejra, inte är ni förvånade inte? ;)

Ska plugga lite till matteprovet nu och sen ta kvart i fyra bussen till stan och möta mamma. Måste lämna tillbaks en jacka jag köpte igår och istället köpa en annan jag spanade in idag, haha :) Sen blir det såklart hockey på tvn ikväll hemma hos pappa! Om brynäs lyckas vända sina fem förluster till en vinst ikväll ska jag typ... springa ett varv runt huset. Eller vi säger två. Haha, fan va sämst jag är. Men det får ni leva med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0