Lördag+söndag

Kvällen ja, den var riktigt nice! Jag, jenny och tessan tog bussen till brynäs vid tio tiden ungefär och umgicks med trevligt folk där :D Jag fick iaf träffa den personen jag ville och det var väl det viktigaste, hehe :) Kvällen slutade nån gång vid 01.00 tiden då jag och jenny tog bussen hem till mig. Åt havregrynsgröt och pratade en massa innan vi somnade i pappas säng :)

Imorse började jag att måla om mitt rum medan jenny läste cp-spanska boken som vi ska skriva recension på imorrn i skolan... Tog en paus och gick till ica och när vi kom hem gjorde vi smoothies och apelsinklyftor, sjukt gott! Sen fortsatte vi att läsa spanskan och nu har hon precis åkt. Ska fortsätta måla rummet nu och läsa ännu mer spanska innan pappa kommer hem då vi ska äta tacos. Sen blir det skridskor på brynäsvallen med tess :D JAG ÄR ASTAGGAD :D Fatta va kul det kommer bli! Dessutom får vi kanske lite manligt sällskap, vem vet, hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0