Less

Seriöst! Vad fan äre för fel på den här stan? Helt fucking död är vad den är. Jag är så jävla sur, arg, less och trött på allting just nu så jag vet inte vad. Nästa helg tänker jag fly ner till norrköping med pappa och nero för att få slippa allt ett tag. Det ska bli riktigt jävla skönt! Jag orkar verkligen inte bry mig om någon eller någonting längre, trots att jag borde...

Därför ska jag gå och dränka mig i julmust och lussebullar nu och sen lägga mig i sängen och kolla på gossip girl. Om jag ens orkar gå upp imorgon återstår att se. Pappa ville ha med mig upp till Läkerol Arena, men vi får se hur jag gör. Sen ville mamma gå med mig på julskyltningen också, mysigt i och för sig. Allt beror på hur jag mår imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0